JOBBIG DAG!

Jag är på skitdåligt humör. I natt sov jag hos Cicci för att idag är det ju operation dagsverke och vi skulle samla ihop pengar. Och vi ställde klockan på 10. När klockan ringer stänger vi av den och somnar om.
Nästa gång vi vaknade och kolla på klockan var den halv 3! Ni anar inte vilken panik vi fick.
Jaja, vi gick ut med Ciccis bössa och hon fick ihop hur mycket pengar som helst. Men jag hade ju inga pengar. Så vi bakade men det blev helt missbildat. Ingen chans att nån skulle köpa det. Så jag har dammsugit hela min lägenhet nu. PUH! Whatever. Eftersom Stella berättade i tidigare inlägg att hon ska utomlands så kan ju jag också passa på att berätta att jag ska till Italien i två veckor i sommar! Med min älskade vän Vera :D Och så ska jag till Gotland och massa andra place. Detta blev kanske inte så jättekul inlägg men who cares? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0