hej jag heter maaaaharadja

MAMMA HAR SKAFFAT NYTT SIMKORT TILL MIG!

Fast jag har inte fått det än men snart snart snart :D

Jaja, idag så drog jag till en audition med Molly och Petra. Då undrar ni självklart vad det var för slags audition och det ska jag tala om för er mina kära vänner. Det var en auditon om huvudrollen i filmen... Det får ni inte veta ännu. Hihi!
Och eftersom jag gått på teater sen jag var 8 (jag går inte kvar :/ ) och har gått i en Litteratur/Drama-klass så vart det inte sååå läskigt. Men jag var lite shakad haha. Men det gick väl ganska bra. Det var en tjej som filmade mig och så berättade jag lite om mig själv. Och så gjorde jag en liten övning. Whatever man ska ju inte hoppas för mycket, det e ju asmånga som gjort det där.

Men jag har fortf ingen kamera men bara för att ni ska bli glada så lägger jag ut lite gamla bilder ;)

Börjar med en gammal sajjkad bild på mig som blondiie (;

Saknar den underbara tiden, älskar dessa två personer

Kan man mer än att sakna denna grabb. Philip Columbus, comeback!!

Haha shiit, roligaste kvällen med mickis & tove


Hoppsansa, nu fick man bråttom. Ska checka Kommisarie Winter. haha fett geek men WHAT FUCKING EVAAAH!!?

pöss på er sexboomber, majjaaa! ;);););)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0