weekend jao

Hellöööw! Den här helgen har ägt hååårt haha!
I lördags hade Mickis fest, och det var fetaste kul asso! Vi sov över där allihop. Här kommer lite foton därifrån:P
Vi drog ut och mötte AAIIINAA och TV4 som stog o filma typ. Och vi blev filmaadeee, har nån sett mej på teve? :D
Bella, Paow, Mickis, Sara, jag, Emma och ebba.Monzie fotar, Tove och Vera följde inte med ut-.- (a)
Jag & Sara nyvakna
sara och monzie<3
sara, monzie, paow <33
Monziiieeee & Emmaaaah
monzie is sleeping in daa soffa ^^
Law yaah(a)


Det var bilderna från festen. Det var stört kul, älskar er<3
Och på söndagen var jag astrött eftersom jag inte hade sovit nåt på hela natten. På söndagskvällen drog jag och fikade med älsklingen Sara. Efter det drog vi hem till henne och myste, jag sov över där. Och vi vaknade upp och då var det måndag (idag). Jag har ju studiedag idag så jag hängde på Sara till hennes skola (min föredetta) och var med på deras första lektion, sen drog jag. Och nu sitter jag här och har just ätit. Jaja, pussar & kramar<3

//Maja (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0