NYC

Tjoooooooooooooooooo brääääääääh!                                                                                                            

New york var bäst! Helt ärligt, det var grymt! Varje gång jag brukar åka utomlands har jag ändå lite hemlängtan även om de är världens härligaste land. Men så nu, när jag kom hem från New york blev jag alldeles deppig. Jag ville bara inte vara ifrån NY, men så blev det. Nu börjar jag bli van. Här kommer några bilder från NYC:


fejk ler. Jag är alltid den gråa basker.


Times Square


Kusin,syster,jag,mami,moster.


Från Empire state building.


Jag kollar på den beutifulla utsikten.


Den största donken M:et jag har sett. Hittils!


Amerikansk KUK, yummy.


Breakfast, milkshake yeah.

Min kusin, visst är hon gullig, ah vill bara äta upp henne.
min urgulliga kusin,vill bara äta upp henne.


I central Park.


Ännu en bild när vi äter frukost. Sista dan med kusinerna :(


Min andra urgulliga kusin.


Sista bilden, orkar tyvärr inte fortsätta, det segar.

Ha det bäst. :)

STELLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0