Today

Heeeellu, var nyss på muk och körde basket killarna mot tjejerna, jag blev fett varm och såklart vann tjejerna!! Yeaaah, GIRLPOWER. Sen blev det hemväg och nu sitter jag här och kollar på solsidan, de verkar fett bra! Sen ska jag se på Indiana Jones. Idag slutade jag 14.10 och jag och Lidia såg ett tomt klassrum så vi stack in och gjorde massor med filmer och flummade oss, sen tröttnade vi och gick in på datan och gjorde massa grejer. Efter data giggandet så stack vi ner och hörde massa ljud av trummor gitarr och min lärare sjunga, så vi kikade in och lyssnade :) Ni vet, jag går på en musik skola, så alla är musik intresserade.

Aja, nu ska jag äta paj. Puss och hej!

Stella

Ps. Alla filmer som vi gjorde i klassrummet lägger jag ut snart, kanske imorrn :)


Som sagt, jag kan äta bakelser! och det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0