stor jävla saknad

Jag älskar dig. Jag kommer älska dig oavsett. Fast du har gjort såhär mot mig. Jag kan inte rå för det. Men ingen kommer någonsin kunna ersätta din plats. Alla våra minnen. Allt kul vi har gjort. Shit, när vi träffades första gången, jag saknar den dagen! Vill bara spola tillbaka tiden och uppleva alla våra stunder. Haha, kommer du ihåg när vi sprang in i en bastu o så vare nån som kom och vi bara kubba där ifrån hahaha.
Asso du är typ den enda killen jag kunnat asgarva med, gråta ut hos, prata om problem.
Men nu både hatar och älskar jag dig. Du har bara gått och förändrats.
Saknar ditt gamla jag. Och den tiden du svara på det jag skriver.
På den tiden vi umgicks.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0