rubrik

Okej just nu både hatar och älskar jag livet. Känner at jag bara vill njuta men så kommer jag och tänka på saker som får mig att gråta, men ska försöka att bara leva i nuet. Det är mitt motto och har alltid vart: Lev i nuet, tänk inte på framtiden. Det gäller att försöka vara glad, men aldrig fejka ett leende.
Jaja..
Jag sitter och lyssnar på "Somewhere over tha rainbow- Israel kamakawiwo'ole", som Stella la ut i förra inlägget.


Jag kom hem för en liten stund sen, har dansat. Först jazzfunk & sen breaking.
Älskar dansen. Live for it!

Imorrn, Fredag så ska jag först dra till stan med mammsen och sen ska jag, Stella och Sara till Vera.
Ska ha tjockt kul.


Ha det bra

/Maja (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0