rubrik

Tjoo! Har typ just kommit hem från skolan. Hade prov i NO. Det gick väl sådär..
Jaja palla skolan liksååååååååååååm. <--driv. fast man pallar ju inte skolan..men jaja skit it.

Jag kanske ska ut på stan med mammi. Men fan det var nåt som jag skulle skriva..men jag kommer inte ihåg vad det var!! Fan jag hatar när det blir så!!!!:@ men jaja ja skriver det på en gång om jag kommer på var dat var.
I alla fall när Sara har slutat så drar hon hem till sig och packar och sen kommer hon till mej.
Och Stella ska ringa när hon slutat men vet inte när det är. Jaja senar ska vi tre åka ut till enskede där lilla Vera bor. Där jag också bodde förr, saknar.. :'(


Och juste, designen.. Asso vi vet att många är trötta på den, det är vi också. Men det var nån tjej som heter michelle som kunde fixa header, hör av dej när du ser detta, du är ju aldrig inne på msn ;O!!

My look today ;)




The queens corner- Joel Alme


Kramar, Maja (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0