Min åsikt

Om jag fick chansen att säga vad jag tycker så skulle det låta ungefär så här:


Jag är trött på dej, jag är så jävla trött på att du aldrig visar mig nåt tillbaka.
Jag säger hela tiden att du betyder och att jag älskar dej o bla bla bla..
Men det enda man får tillbaks är typ: Detsamma<3.
Sen vänder du ryggen till och går till samma person som man alltid ser dej med.
Du har extravänner när hon inte finns där. Men vafan, när jag hrar skrivit klart detta tänker jag inte bry mej mer.
Jag har andra vänner, du behöver inte anstränga dej till att låtsas mot mej längre. Du fick din chans att vara världens tuffaste, snyggaste, bästaste persons bästis. Men du valde att skita i det. Vi som hade det så kul? Vi som var så lika, vi kallade oss tvillingar. Men det var typ som att du tröttnade.
Men för att inte glömma varandra så fortsatte du att skriva: Love uu.
Och massa skit som du inte ens menade.
Men jaja.

Det är vad jag skulle sagt om jag fick chansen..

/Maja (a)


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv Heeejheeej på er med :) Tack tack =) Självklart kan jag det ! Hihi tack så mkt sötnosar !

Jag addar på en gång ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0