lalala

I love this day:D Jag har tvättat bort all jävla text från spegeln, städat rummet, packat upp EN HEL flyttkartong.
Inte för att det var så kul, men nu ser mitt rum faktiskt lite bra ut för en gångs skull:P
Jag funderar på att gå och sola lite, men osäker. Jag är faktiskt ganska trött.
Petra ska ha   u t v ä c k l i n g s s a m t a l, och efter det kommer hon till mej och slaggar här:) Vi tänkte gå och käka sushi, my favourite!!


Helgen kommer bli cookt najs.
Fredag: Jag, Sara, Cicci sover antingen hos mej eller Sara.
Lördag: Ska på teater och sen sover jag och sara hos cicci.
Söndag: Ha kul.

Sen sa dom att det var nån fest också:D fest är sooo Maja-stajl. (driv)
Jaja nu börjar det göra ont i fingrarna.
Ha det gött!

/M (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0