Känn er älskade









Cecilia Ljungstedt & Sara Sundberg. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Och ni har alltid funnits för mig. Jag har funnits för er, och det kommer jag alltid att göra. Jag har alltid så jävla kul när jag är med er. Haha tänk på alla våra skrattanfall. Det måste fan vara så att vi har flest minnen i hela världen. Jag älskar stunderna jag är med er. Jag kommer aldrig sluta umgås med er, ni är mina närmsta vänner och jag är så jävla fucking glad att jag lärde känna er. Tänk om ni eller jag skulle ångrat oss och inte börjat i LD. Då hade vi aldrig legat på marken tillsammans och skrattat så vi kissat på oss. Vi hade aldrig blivit förföljda av afrikaner,vi hade aldrig garvat tillsammans åt alexanders EEEEEH,  vi hade aldrig gått runt och stört oss på Benjamin, vi hade aldrig använt vår mening "vi går till speglarna" varje dag, vi hade aldrig skapat "hashni, shniko, hashni kurre, abbe och alla andra ord. Och tänk så mycket mer som vi ALDRIG hade upplevt.
Cicci och Sara, fatta hur jävla mycket ni betyder för mig. Bästa vänner, det är vad ni är.
Handen på hjärtat, jag älskar er.

Er Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0