Jag älskar dig Maja

Nu hinner jag inte skriva mkt min båt går om en kvart måste borsta tänderna och sätta på mig ytterkläderna-.- Tänkte ha converse men njaa, förra gången jag hade det blev jag alldeles blöt... Så det får bli ett par andra.
Jag hatar att jag ursäktar så mkt men jag måste göra det för den här töntiga grejen, bilden där nere på mig när jag håller i ett par löv, svart vit, majas inlägg, aa den.. Den e en gammal bild... Tror den är från 5:an...  Okej nu vet ni det.. Men jag bjuder på den eller  rättare sagt Maja bjuder på den Puss och hej! :) Den stora datan e fortfarande störd så håller på med laptopen! 

Vad vill ni att jag ska göra för inlägg ikväll, säg bara något, så blir det de.

Stella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0