Header...

Asså nu börjar jag fundera rätt länge hur jag ska börja mitt inlägg, jag säger rätt ofta typ Hej, Hellu, Tjo bräh, Hejsan, Hejsan svejsan, Kuckelikuu. Jaaaaa Kuckelikuu har jag aldrig sagt!!!:)

Kuckelikuu!

Jag och Maja har verkligen tröttnat på vår header, ååh så roligt ett par läppar... Som man ser varje dag, så ni förstår nog, ni har väl också tröttnat? Aja vi har åtminstonde tröttnat. Så vi undrar om någon snäll människa skulle kunna tänka sig göra om allt på vår blogg. Header , bakgrund. Vi säger hur vi vill ha och så får du trixa och fixa. Ge oss din msn så snackar vi där och så får du en länkning!



Stella


Kommentarer
Postat av: lidia

jag kan fixa ;)

2010-03-24 @ 16:36:52
URL: http://lidiatesfay.blogg.se/
Postat av: petra <33

heluu jag vet en som gör jätte snygga tkr jag har nog visat den hon heter petra näe jag skoja haha nej men typ mejla [email protected] :) <333

2010-03-24 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0