Fuck spotify just nu -.-

Vet ni hur aaaaarg jag är! Jag är lite efter med den här grejen, men jag nöjde mig med youtube. Jag tänkte: Nu är det på tiden att skaffa Spotify, så jag har laddat ner och allt. Sen står det att man måste få en Spotify invite... Jag kollade upp det på google och så stog det hur man kunde få det gratis! :) Jag läste och allt, men sen stod det att det inte fungerade längre. För det gäller inte längre. Det skrevs ju typ förra året...

Så kan nån kommentera och förklara för mig vad det är! Eller kanske ge mig en inbjudan ? :P Fast det kanske kostar? Men snälla åtminstonde kommentera och berätta..



What's going on!?

Ps. det sista ser lite töntigt ut, trk ja tralalal...

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0