Friday night

Okeeej, igår/fredag var fan bäst!
Hade så jävla kul. Det var jag, Stella, Vera och Sara. Vi sov hos Vera. Inte för att vi sov så mycket men HAHA.
Vi köpte chips o allt dedär som man alltid köper;)
Och sen drog vi till kvällis och träffa folk haha. Och det var asnajjs där. Vi drogg och köpte pizza.
Hade kul.. Hade kul.. Hade kul.. Drog ut igen.. Drog ut igen.. Drog ut igen. Hade kul.. Drog ut hade kul kul hade drog ut. O.S.V xD!!!
Älskade Fredag, du betyder mycket<3.
Men nu är det lördag. När jag kom hem så var det ingen hemma så jag satte mig framför teven och såg på "UPP", ÄLSKAR DEN! Just nu älskar jag aaaaaaaaallt. Förutom en person men fuck that liksom.

I kväll så ska Tova och Fanny ha fest på debaser, ska bli sjukt kul.
Det kommer bilder från igårkväll snart. Jag tog nämligen inga för jag glömde kameran och mobilen är trasig :/
Men de andra tjejerna tog bilder.






CIAO, MAJA (a),


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0