fre/ lite lördag!

Hellu, det blev ingen sushi för Lidia och Sofia de fegade ur... Så det bleev PIZZA HUT! Där jag var senast med mina kompisar, det var feeeeta gott. Man blev så mätt! Men Fanny kom inte för hon var fortfarande vid haninge när vi hade ätit klart och vissa var redo för att gå. Så No Fanny yesterday. :( . Efter det gick Mathilda hem och så följde jag med Emma, Sofia och Lidi till tågstationen vid götgatsbacken och lämnade dom där , hihi. En sån snäll mami ja e! Så fort dom var borta svishade jag iväg som ett fartyg mot sushi bareen och åt mig mätt. Okej nä så var det icke. Jag tog lugna steg mot sushi baren där Maja var. Och mötte henne där, för hon skulle sova över hos mig och innan det skulle vi gå till muk!

Jag har inte sovit nånting i natt, sov typ tre timmar, plus dom här 2 timmarna jag sov nyss, mellan halv ett till halv tre! Och ikväll så ger jag iväg med Yassin och Molly och Maja till Petra och slaggar där. Så jag måste vara pigg , ja vill inte vara  en tråk Stella och bara somna vid 10- tiden, NEVER IN MY LIFE! Så jag ska försöka att vara pigg. Och försöka sova nu, fast det kommer aldrig funka.

Tack Maja för en feta skoj kväll/natt. Tack Sofia, Mathilda, Emma, Lidia för att ni gjorde middagen bäst. Otack till Fanny för att du inte kom! Din jävla marsipan Gris!

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0