DANSSSS

Kommit hem från dansen nu. Först Jazzfunk med vera, direkt efter breaking med Sara.
Efter breakingen träffade vi Monziie. Guud, längesen jag träffade dej älskling!!

Men men. Imorn ska jag typ vara hemma för en gångs skull. Känns som jag inte vart hemma på fredagar på eeevigheter! Men imorn blir det en hemmakväll.
Lördag: Träffa Wille, Mickis & Tove. Mickis ska ha fest. Sover över hos Mickis.
Söndag: Ingen aning!


Jaja, ha det gött;)<3

JAG NU
nilsson'

Kraaauuummzz, eran tuffaaassteee Majjjaaa(a)


Kommentarer
Postat av: Philip

Maja Nilsson Är Underbar <3 Finaste jag Vet <3. Grabbar Hoppas Ni ser det.

2010-03-11 @ 21:32:38
Postat av: Philip

Maja Nilsson Är Underbar<3.Finaste jag vet<3.Som ni ser<3

2010-03-11 @ 21:33:57
Postat av: Philip

Maja Nilsson är Unberbar<3.Finaste Jag vet<3.Som ni ser<3

2010-03-11 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0