yeha

Heeeeeeeeeeelllllllu my ladies, and boyys!

Förlåt för dålig uppdatering, alla säger såhär men sanning, man har ju faktiskt ett liv. 
I går så var jag på Whitney Houston konserten, har älskat henne sen man var ett litet barnis. Man dansade hela tiden till " i wanna dance with somebody" och sjöng till " i will always love you."
Jag tog med kameran, ja svääär, men såklart när jag sätter på den och så gör vi våran pose så bah, slut på batteri! TYYYPSIKT! Lidia har lite kort från mobilen. 
Jag var där med Lidia, så jäkla kuul! De hade en tyst minut för michael jackson, lr inte tyst minut för hon sjöng. Guuud va jag började gråta, ja typ grät 5 gånger för michael jackson när han dog -.- 

Aja hare gööött! :D

Ps. Ikväll så gick jag, Maja, Yassin, Elin, Petra, Molly till långholmen och hade picknik. Jätte mysigt! Så härligt o vara samlade! :)

Inga bilder, mobilen: minnet fullt.
Kameran: Bateriet slut.

Lite bilder från andra, men dom kmr nog inte in till den här bloggen , hehe! <3

S

tella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0