lalala

Heeej jag kom hem igår från landet. Och i natt var clara här och vi dygna. Sov absolut ingenting.
Fast ändå är jag inte så jättetrött :o
Whatever, snart kommer Sara och vi ska typ dygna och imorn ska vi till grönan. Åh vad jag älskar sommarlov!!
Whatever, nu kommer bilder från helgen och så har jag ju lovat er filmerna från när jag var med Cicci. Så här har ni, gotta er så bäst det går

Detta e nåt man behöver på landet

Clara barndomsvän

Var på kungsan och såg idde, kompis till familjen. Idde Shultz ;)



haha Cicci skjutsar mej på cykeln








haha aa det var nog allt. Pöss på er, nu ska ja fixa mej och sen dra ut och träffa sara :D

KYSSAR, maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0