Swedeen

Ska ni kolla på Kungabröllopet imorrn? Jag känner att det inte är någon ide, det finns ju tv haaaallå?!

Aja imorrn händer det som "alla" har längtat efter, känns skönt att alla tidningar ska sluta skriva massa repotage om de, och jag hoppas att dom kommer sluta sälja sånna där bröllopschoklader :O Dom finns typ i varenda hörn. Men själv tycker jag att det är rätt mysigt att vi har en kung och drottning. Det är fint att sverige har en histora. Asså, det har funnits massor med drottningar innan dom, det skulle kännas konstigt att bara inte ha det längre. Men de jag ICKE gillar är att de tar vår skatt, eller var de nu gör... Håller inte reda på sånt där... 



Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0