Sover hos Petra!

Hallå hallå. Idag har jag vart hos petra. Jätteroligt :D
Vi har bakat kladdkaka. Men sen när vi skulle ut med bilbo (petras vovve)
så upptäcker petra när vi nästan är hemma att hennes mobil är borta. Och vi hade gått ganska långt. Så vi leta och leta och sen sista turen så hittade vi den! Haha asso fy vilken lättnad det var! OCH JAG HAR FÅTT EN NY LUR! YES YES YES!
Men den är hemma hos mig. Men weeell.. Imorgon är det skolavslutning. Efter skolavslutningen så ska jag, petra, molly, yassin och elin och kanske betty till långholmen och grilla & chilla :D vi ska bada också. Jättehärligt blir det :)
Slänger in en knasbild på mig och petra också ;)

Väääldigt bra kvalité.
Men men, ha det bra mina kära vänner.
Puss på er
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0