Sörjer buhuhuhu

Min kusseee Lisa drog nyss hem till sitt bajskorviga gbg :'( sorgligt.
Och Tove drog hem till sitt bajskorviga järfälla igår.
Men vi har haft det najs najs najs. Bilder kommer hääär
hahaha, lillebror jack igår när det spöregnade
han lånade toves tröja.. kanske syns, den är ju liksom inte stor alls.. eller hur?


Tove & jag. och jaaa jag är osminkad och jaaa det är en drivbild (:

Kusin tove och syster matilda

matilda, mamma och faster

Lisa

Lisas bruna ben

Uppe från Katarina-hissen

Jag är en stolt stockholmare säger jag bara (:

Älskar STHLM

Tuffingarna

Ha ha, kolla matildas min.


Vi åt på Mosebacke. Godaste på länge. Värsta buffén. GOTT! Så jag fotade en del av maten (;




Lisa idag, på väg till Långholmen

Fina fina Lisa som försöker dölja sitt fett på magen som inte ens existerar



Oj oj oj, det va många bilder det ;)
Men whatever. Har haft skitkul i helgen. Snart kanske jag ska träffa Mickis och Tove.
Saknar dom brudarna.
Ha det!!
M'


Kommentarer
Postat av: Kusin vitaminen lisa

Hahaha Maja vad lägger du upp för videos!? Och på sista bilden typ på mig ser det ut som om jag typ tar av min bikini underdel!?haha saknar dig puss

2010-06-21 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0