Min helg= underbar

Denna helg har vart sjukt kul!!


Var med Cicci, åt sushi på en sjukt mysig resturang vid mariatorget, min favvo;) och hon sov hos mig. Vi var ute och hade kuuuuuuuuuuuuuul!
Vi såg på skräckis, den heter "Rosemarys baby". Den var ganska bra men såg inte hela filmen :)


Där är jag när jag är mig själv.

Cicci beuty

Vi "badade" i fontänen på mariatorget:D och jag bosatte mig på en av.. statyerna?

vackra vackra jag

vackra vackra ceciliaaaa

Vi vill ha mera mys, mera mys och mys det kommer det att bli! ;D


Var på grönan med Cicci, Stella, Petra, Elin, Yassin, Molly och Linn. Och efter det sov Cicci över hos mej. Och vi hade kul den kvällen ocksååå, fast sent på kvällen blev det lite bråk/gräl, men det gick över så småning om.. ;)

JAG i mitt fulla JAG



Sexiga jag & Sexiga linn


Grönan idag igen fast denna gång med Tove, Cicci och Mickis :P :P :P :P






S K I T H Ä R L I G helg! Tack alla som gjort denna helg så U N D E R B A R.
Haha jag är typ asglad right now.
Fast det finns en sak som tynger mig.. Min outfit till skolavslutningen som är redan på onsdag.
Det står mellan två klänningar. En som är röd/orange typ och en som är blå i siden. Så sjukt svårt val.
Och jag kan ju tyvärr inte lägga ut bilder på dom eftersom jag har mitt kameraproblem you know.
Whatever. Det löser sig, jag kan ju inte komma dit med båda 2 på mig. Ha Ha Ha..


Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0