korvfärs

Vilken utskällning jag fick idag. Av min bloggkompis Maja Nilsson. Gissa om jag börja gråta. Direkt efter att jag hade lagt på luren så började jag gråta och stack hem och började skriva inlägg. Hon skrek alltså åt mig för att jag inte är en sån bra bloggerska.

Nä nu blev det en lögn här. Men hon gav mig en utskällning om det här att jag måste blogga, och det är ju en sak jag kan förstå. Men lögnen var ju att jag börja gråta. Aldrig skulle min bloggarkompis vilja få mig att börja gråta? OFC NOT! 

Men den här tjejen var verkligen seriös, hahah, man blev ju fett skarrad jue! Men de e lugnt. Nu har jag puttat bort mitt liv och kommer ägna all min tid här på bloggen. Okej en till lögn. Men jag ska vara duktig och börja blogga. För jag tyckr det är roligt, faktiskt! Även om jag inte visar det på rätt sätt, så att säga. Hjäälp vad "så att säga" kändes vuxet.

Aja hare bäst!



Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0