Hemma från grönan

Det var riktigt kul på grönan idag. Nu ska vi äta sushi och sen åker Mickis hem till sitt kära Spånga.
Och ska kolla på
"Offside" med familjen. I natt åker min älskade syster Matilda till England på språkresa i tre veckor. Och dagen innan hon kommer hem så taggar jag till Italien med bästavännen Vera. Så det betyder alltså att jag inte kommer träffa Matilda på fem hela veckor!!
Men nu kommer det bilder från dagen :)

Finaste Mickis på väg till färjan

Shake that assss biatch!

On thaa färja












NU SKA VI KÄKA SUSHI. KYYYSSAAR, MAJA ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

är inte dedär mina byxor? kan jag få dom <3

2010-06-23 @ 17:44:54
URL: http://favorittjejerna.blogg.se/
Postat av: Maja

Nope, inte dina braxor (:

2010-06-23 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0