hej hej hej

Herre min jesus vad det är varmt! Nu är det verkligen sommar, eller hur? :D
I dag har jag vart lite med petra, yassin och molly. Vi var på zinken.
När jag kom hem hörde jag musik från balkongen och jag gick dit. Där ligger matilda (min syster) och solar i bikini och lyssnar på spotify. Så jag tog ett kallt glas vatten och gjorde samma som henne haha.
Ashärligt! Nu sitter jag här och är hur trött som helst. Ska typ ha picknick med familjen ikväll. En mysig middag helt enkelt ;) Det är ju alltid lite najs sådär :P

Och just det! Bilderna från bion igår ;)


Hahaha! Cicci spillde ut en aaasstor cola! xD

Så typiskt henne asso -.- *suuck*

Jag diggar mitt rosa hår



Filmen var asbra, såg alltså Sex and the city 2 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0