happy

Idag har vart en aaassnajs dag :) Efter skolavslutningen så stack ja, Sofia och Julia till sickla och skulle köpa fotbollsstrumpor men fann ej. Senare hem till Julia. Jättemysigt, fast Sofia var såklart uberspeedad... Som vanligt...
Men ja, vi hoppade studsmatta, sen det bästa, för mig: Vi badade i hennes ute bubbelpool! :) Hahah, sen bara slapp... Nä men en bara härlig dag :) Speciellare för att sommarlovet has BEGUN!


Hittar ni mig? Hahaha usch...
En bild på skolavslutningen :)

Ps. Min kompis skulle ta foto på vårt "kompisgäng" då alla liksom var samlade... Sen kom en tjej som vi inte hänger med upp och ställde sig bredvid oss. Hahah, men de förstörde liksom innehållet. De skulle liksom va oss... :) Okej intressant.......

Stella

Stella

Kommentarer
Postat av: julia

haha stella!! =D

2010-06-15 @ 23:20:31
Postat av: julia

det var jag som kommenterade innan!! så du vet =P

2010-06-15 @ 23:21:35
Postat av: julia

mitt namn verkar inte vilja komma med =(

2010-06-15 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0