Goodbajs

Heeeeej everybody!

Det här blir nog mitt sista inlägg för den här veckan. Jag åker ju somsagt till Strömstad med kompis Matilda!!

Så förhoppningsvis så tror jag nog inte att jag kommer ha nån tillgång till någon data, så faaarväl bitches.
Nä men ha det så bäst bäst bäst, som jag kommer ha det!

Jag kommer hem på lördag, så vi ses på lördag! :) Puuuss allihopa!
Från Stella the dataneerd. (sitter framför datan på bilden)

Sen efter det har jag bara typ två dagar kvar här i sverige för sedan åker jag till Etiopien i en månad, och där kommer jag verkligen inte ha någon tillgång till nån data :S Så en månads bloggpaus. Usch... Hur ska ni klara er utan mig? Men nån får kanske hoppa in istället för mig och Majsen kommer ju klara det galant! :P 

Have a GREAT summertime!

Stella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0