goddag

I går och i dag hängde jag med Molly och Yassin! Igår hängde vi också med Linn plus mille, bruul och melker. Sen bestämde vi för att slagga hos mig, på terassen!! Men det skulle regna, så det blev inne. 

Molly                       &           Yassin
Molly cyklade, yassin cyklade men inte jag så jag fick sitta bakom. Jätte mysigt faktiskt :)Vi kom typ hem till mig typ 00.00 och blev sugna på mat haha så vi lagade "middag" sen kolla vi på Kärlek på Menyn lr nåt sånt hette den.. Sen vaknade vi och bla bla bla. Sen stack vi och fika ja men jätte härligt. Fick en mängd skratt! :)



Puss Från eran:
Stella

Kommentarer
Postat av: petra

Fråga gärna om jag vill hänga på nån gång också ,om ni vill, har jätte tråkigt :/(vill inte att det här ska bli ett sånt här långt tråkigt sommarlov) <3

2010-06-13 @ 17:47:54
Postat av: petra <33

oj glömde skriva att det var från mig, men det var det i alla fall:)<333

2010-06-13 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0