Förlåt för dålig update

JAG HAR SOMMARLOV!
DET HAR INTE STELLA!
MOHAHAHA!



Igår natt så sov jag hos Petra och vi fixade oss tillsammans inför skolavslutningen och självklart kom vi försent.
Som vanligt.
Men det var kul på avslutningen. Och på kvällen drog jag till Långholmen med vännerna som sagt, stella har ju skrivit om det där nere. Men lite fel hade hon för det kommer visst bilder ;)
JAG HAR JU FÅTT EN NY MOBIL!
Så jag fotade lite med den. Men Petra har massa bilder från skolavslutningen som jag fotade med. Hon har nämligen en systemkamera ;) så det kommer komma massa goodie goodie-bilder.

Men Men. Idag ska jag till långholmen med mille, cicci och nån mer :P Det blir najs.



Pixes from yesterday:
Fina fina Molly i sina skolavslutningsclothes

Fina fina Elin

Min klänning

Elin on da picknick

Molly

Yassin

Lilla jag

Elin





HAHA

Adioooos, Maja <3

Kommentarer
Postat av: elin

AAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAA!!!!!!!!

2010-06-12 @ 11:01:10
URL: http://elinsfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0