Daniel & Victoria


Okej. Jag är emot hela kungagrejen och all dedär. Jag tycker det är onödigt att ha en kungafamilj. Och liksom, vi ger dom pengar? Man bah: NEJ :S
haha. Men jag kollade på bröllopet idag. Och faktiskt så tycker jag att det var fint. Daniels tal var jättegulligt.
Och jag har inget emot Victoria. Så japp, grattis till dom två :)


Ni kanske har sett den här "Cloetta bröllopschoklad"? Själv har jag sett den överallt -.-
Och detta är jag så stört irriterad på. Dom säger att om man köper den här chokladen så går pengarna till fattiga barn. Då tänker man: "Nej men åååh! Då måste ja köpa den".
Och så får jag veta att det är fattiga små barn i Afrika som tillverkar den!!
F*n vad arg ja blir. Ush Fy och Blä!

M a j a '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0