dagens dag

Riktigt mysig dag idag. Varmt och skönt, det enda vi gjorde i skolan var att måla. Efter skolan var jag med Molly, Elin och Petra. Vi satt på en bänk och snacka med en situation stockholm-snubbe. Han var ashärlig. Och sa att jag hade fina ögon haha. Awwwwwwww. När vi snackat klart med han så gick vi till Judits. jag köpte ett par shorts från FrökenSöt-ställningen så dom var inte begangnade ;)
Vi gick och kolla i lite affärer på Hornsgatan. Sen så drog elin och molly. Jag och petra gick hem till mig och satt och sola och åt glass på min balkong, supermysigt.

Och nu är sitter jag här by my self och bloggar. Har fortfarande ingen lur eftersom min är totally trasig. Vad ska jag ta mig till!? Jag klarar mig inte utan mobil längre, seriöst. Och kameran är borta forfarande.
Whatever, får lösa det här på något listigt sätt.
Puss på er babiies (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0