coola stella

Goooosh, vet ni en sak, nej det vet ni inte, så då ska ni veta.
Jag älskar den här tiden just nu. Nu behöver jag inte oroa mig för läxor, skolan, tidiga morgonar.... M.m. 
Nu kan jag: Hänga på en strand hela dagen och bada sola, sena nätter, tänka att jag är ledig framöver, vänner.
Everythiing! Eller iaf, allting känns faktiskt enklare. Sen det här är skönt och roligt:

Fotbollsmatcherna som är varje kväll. Tycker de e fett roligt o kolla på!

Bye, ha en sånt underbart lov, och njut av varenda sekund. Det här är bara början liksom! Tänk i nuet. Förut blev ja desperat för skolan börjar ju snart. Snart är sommaren slut. Men lev i nuet, det var en sak Bloggvännen Maja sa!


Sum, hmmm, 09!

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0