Aloha!

Igår var jag på stan med Mickis och Tove. Mycket trevligt. Vi käka på donken.
Jag köpte ett rosa läppstift och hårfärg;) Vad säger ni om det kära läsare?? Har Maja färgat håret?
Svaret är: Jajamensan!
Men ingen stor skillnad, lite ljusare. Satsar nämligen på ljusbrunt i sommar.
Men men.. Tove drog hem till sig. Jag och Mickis hem till mig. Vi åt middag och sen tagga vi på bio och såg
"Kommisarie Späck". Den var riktigt rolig faktiskt haha.
Efter bion hade vi kul, drog bl.a till zinken.
Men Mickis sov hos mig iaf. Och snart drar vi till grönan. Mille och nån kanske hänger med.
Lite bilder från igår kommer här.
Btw, jag bytte outfit från turkbyxor till spetsleggings, vitt linne, skjorta. Sämst kvlité JAG VET!


Mickis på donken

Tove på donken

FETTOOOOOOOPÅÅÅMMESSS

Provar jeans på weekday

Jag & älsklingstove

Hihi, närbild på toooovee

Mickis, så jävla fin

Mickis kaattt raawr

Mickis goes karate kid!! Yeaah she gotta pooowaah

Lika som bär :O



Igår var en kväll då vi inte fick störa min familj så vi satte oss i badrummet och festa loss.. jaap




Nu taggar vi till grönan, kyssaar.
Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0