3 år? va lite

Alla såna här inlägg är kanske tråkiga för er men de betyder för mig.

Maja Katarina Nilsson. Hon är tjejen som är min allra bästavän, vi var så jädrans fingertajta när vi gick i samma skola, alla andra kunde dra åt helskotta, typ. Vi hängde tsm varje dag och hade gott skratt varje dag, vi bråkade också med blev together igen. Men jag vet inte, ni vet när man kan komma hem och bara vara allmänt glad, det gör den här tjejen! Nu är vi också fingertajta kan man säga fast på ett lite längre avstånd. Hon går i en skola, jag i en annan. Men liksom även om vi är bara med varandra varannan helg eller något sånt så är det ändå VI för mig. Nä men asså hon finns där, alltid. Maja, hon är en sån där bästavän man önskar sig. Man kan skratta, gråta, flumma, serious talk. Liksom allt som behövs. 
Jag älskar dig så fantastiskt mycket, du är liksom handen i handsken, pennan på papperet, body lotion på benen!

Du är den där solstrålen i mitt liv. 

Från den där Stella, som kanske suger som vän och inte finns där hela tiden och kan vara skitjobbig. Men jag finns där för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0