Packar för fullt..not

Yes, jag försöker packa. Jag har typ aldrig vart bra på det.
Men ja idag kom jag hem från Ciccis land som ligger i Furusund. Där var det ytterst trevligt haha.
Sen drog pappa och jag ut och växla pengar åt mig och jag shoppade lite. Och så skulle vi äta lunch men jag ville inte ha så jag satt och glodde på min farsa när han åt. Kul.
Men nu ska jag försöka packa. Imorgon sover jag hos Vera bästavän, kl 3 på natten sticker vi till ITALIEN!
Gosh vad vi ska ha bäst. Jag blir borta i 2 veckor. Ska fråga Mickis sötnos om hon vill gästblogga.
Jag lägger ut bilder på mina kap från idag om en stund.

Alla som saknar Stella räcker upp en hand!
Kram Maja'


Kommentarer
Postat av: lidia

räcker upp två händer

2010-07-13 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0