Nåra grejor ni inte visste om mig;)

•Jag är mörkrädd,kan inte sova utan ljus. •Jag har väldigt blandad musiksmak •Jag har bara varit riktigt kär två gånger •Jag har fobi för disktrasor •Första gången jag diska var förra året på paulinas land. •Om någon rör mig på min lilltå,får jag rysningar. •Jag äter inte choklad,speciellt inte marabou. •Jag tycker inte om att dricka mjölk. •Jag har underliga fingrar,spec min tumme. •Jag träffade två av mina bästavänner på kollo. •Senaste gången jag var utomlands var när jag var åtta år. •Jag har världens sämsta utbud av ursäkter. Ja det var lite saker bara för jag är trött men nu ska jag berätta om dagarna. I går var jag och fiska,det var läskligt för fiskarna hoppa,så jag sola istället,min farbror fick en stor fisk(: sen när jag kom hem beställde jag sallad,det tog år liksom. Sen kom paow o monzie och vi gick och spela fotboll. sen drog vi hem till mig och det slutade med att båda sov hos mig. I dag så vaknade vi,monzie drog hem,jag och paulina fixade oss och åkte vid två till vällingby,där vi vänta på bella. Sen tog vi tuben till malteholmsbadet och senare kom ebba och vi bada och grilla och hade det mysigt. Sen väntade vi på bussen och då kom det en as läsklig gubbe och satte sig bredvid oss och börja snacka,sen tog han fram en öl och sa att det spöka i hans ficka. Sen så snacka han på och sa att han älskade oss,skumt,sen kom bussen och jag & bella kunde andas ut. Sen hämta pappa mig för jag hade värsta neon rosa plast grejer haha. Nu har jag världens huvudvärk och magvärk. Kyss/ mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0