JAG ÄR TILLBAKA!

Oj oj oj vad ni måste ha saknat mig. Jag har ju vart i Italien i två veckor och direkt efter Västkusten i två dagar. Jag kom hem idag. Har vart helt underbart verkligen. Och Stella är ju fortfarande i Etiopien. Jag saknar henne så in i bomben mycket. Och appropå bomb så kommer en bildbomb från Italien här!

St Petruskyrkan

Coola gänget


Inga näsor här inte!!

Identiish jao


På bussen in Italiaaa


Joar är cool


Jag & Vera bästavän.




Våldtäkt!





Jag ställde mig inte sådär med flit. vera tog en paparazzi sådetsåå!

Höhö jag & vera pimpade joars ben, så himlans snyggt asso!


Ja det var det!
Imorn kommer det släkt från USA, jobbigt för jag suger på engelska. Men vi får se hur det går..!!
Puss på er, hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0