2010

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloooggeeeeeeen! Åh så mycket ni har saknat mig, nu har jag vart borta i en vecka. Men är tillbaks! Jag har vart i strömsta med Bästa matilda! Fyfarao va de ägde, påriktigt skitärligt. Det trevliga var ju också att dom hade konfaläger där alla dom som bor i saltsjö-baden , najs najs, vi träffade alltid dom på kvällen, det var jag och Matilda och Erik, carl-adam, Elias, dom var det fördetmesta sen kom det några då ochdå. Rätt roligt för tjejerna på konfan blev ju lite avis att vi tog killarna ifrån, mooooooohahahahha! 

Aja jag har inte bilder, eller jo men inte på datan och nu är det dags o packa för på måndag drar jag till Etiopien i en månad... Och det är länge! Så ni får se upp för ingen uppdatering. I en månad. Men vi har ju den underbara monzie, som typ alltid finns där för blogg, hon fixar ju oftast vår design :) Aja puuusss Ha det så jääkla göött nu ! 


SOMMARLOV!

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0