Tisdag

Heeej på er:) Jag mår så bra idag, ni vet vissa dagar kommer man hem hängig och trött och skriker och föräldrarna asså bara en heelt dålig dag, och vissa där man kmr hem och mår så bra. Så är det för mig iaf! Jag vet inte varför men jag är glaad, igår hade jag utvecklingssamtal det gick väl bra ! Nu har jag sagt ordet bra för många gånger. Men vi hade svenska sen stuga sen lunch sen musik sen bild sen NO!  det var min dag de. 

Skulle verkligen vilja att ni kommenterade lite oftare, det känns så himla mkt tråkigare när ni inte kommenterar, kommentera bara nååått! Men jaja komentera!
Stavas kommentera med två m eller stavas de komentera?

KOMMENTERA ELLER KOMENTERA?

ja tror med två m , sådär nu har ni någonting att kommentera om så kommentera och svara på min fråga!

Här är en äcklig bild , hatar den och att den här personen vill visa upp sig !? heemskt men här kmr den :


Stackare, kolla benen!


Puss, Stella

Kommentarer
Postat av: elin

usch vilken äcklig bild!

2010-01-26 @ 20:16:59
URL: http://elinsfotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ew!

2010-01-26 @ 20:28:46
Postat av: lidia

Tror de e kommentera med 2 m.

Men guud stackarn :S

2010-01-29 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0