PLAYSTATION 2

Tjoho bräh!  Spelar SSX Trickyyy! Jätte gammalt men fortfarande uberkul! Vet inte hur man gör dom två prickarna över u:et... Det är fortfarande skoj med gamla spel som man nördar sig med, jag har playstation 2! Det hemskaste och jobbigaste är att jag måste plugga resten av veckan! Och jag har fortfarande jullov! It's terrible! Men aja, nu är det min tur att spela, faaarvääl!

Stella!
Ps. kommentera så mkt ni vill! Fråga frågor som ni undrar, eller någonting som vi ska bättra oss med, man blir jätte glad om ni bara kommenterar eller åtminstonde jag blir glad! kommentera! Men nånting ni inte får är att skriva helt onödiga kommentarer typ : Stor näsa du har!
Såna saker, men kommentera !


Den där killen heter Eddie!!! Det e fett skoj jue!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Tack så mycket! <3

Jag vet att uppdateringen har sugit men det har hänt väldigt mycket den senaste tiden så jag har inte haft lust att blogga. Det ska dock bli ändring på det ! ;)

2010-01-04 @ 20:21:34
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/
Postat av: sofia

fin blogg:)

2010-01-05 @ 00:53:45
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Lidia

Stor näsa du har!



Haha skoja xd

2010-01-09 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0