På stan!

Hejsan hoppsaan! Jag mötte upp Lidia klockan ett på gullmarsplan som jag inte har sett sen skolan slutade! Så det var roligt och se varandra, sen for vi iväg till medborgarplatsen och lämnade ett häfte till cissi och nadija som satt på cafet coffee house by george det var också roligt att träffa Nadija för jag har inte heller sett henne sen vi slutade skolan! Men också rolig att träffa cissi även om vi redan hade träffats, okeej gud så mycket jag babblar på, men sen stack jag och lidia till stan och mötte upp Fanny och så gick vi runt, dom köpte fin fina grejor medan jag inte köpte nåt, jag visste inte vad jag skulle köpa, men jaja nästa gång hittar jag något kanske... Vi hade det jätte roligt! Vi ska typ tågluffa, och sen ska vi äta middag på nån restaurang nån gång nästa vecka! Verkar inte det mysigt?:) Nu sitter Ossian och jag o spelar spel och mumsar i oss godis! Mums fillibaba! Have a nice evening :P

Stella!

Kommentarer
Postat av: Lidia

Och så ska vi ju åka till thailand också! :D

2010-01-09 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0