orkar ni läsa allt?

Hej, jag sitter här och e förkyld/sjuk! Började skolan idag också .. fuck... Men det var helt okej. Fast i'm so happy vår grupp kommer ändras men ska inte förvänta mig för det kanske kommer vara sugigare! Men jaja, jag har inte skrivit någonting för jag har bara velat sova eller nåt. Men igår tror jag att det var? Aa det borde det har vart var jag med Petra och Maja, tänkt att vi skulle till funcity men nope så blev det inte istället blev de sushi resaurang, mysigt värre man satt i sitt egna lilla bås. Senare gick vi hem till Maja och gjorde typ inget. Eller Maja lekte med sin docka som heter Amanda!!... Hon var gullig haha, men det bästa kommer nu.... ( trumvirvel) ...

I min skola dansar man och sjunger, teater, musikskola helt enkelt tycker jag då. Och vi har någonting som kallas Livenight och då ska jag och nästan hela min årskurs dansa till en av mina favoritartister Michael Jacksons låt THRILLER! wonderful! Vi har tagit lite steg av musikvideon Thriller, ooh i just looviin it! Ska se om nån kanske skulle kunna spela in, men vi har inte alls kommit långt i dansen så det får nog vänta! Ojsansa det här blir ett lång inlägg, hooppas ni orkar lässa detta, men ha det bäst!

Stella

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH! när ja lekte med amanda, dåå var jag flummig tss xD

2010-01-11 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0