Ny mascara men vilkeen!

Hej på er, jag funderar på att köpa en mascara, jag har redan Max Factors Falsh Lasch Effect visar en bild sen där nere. Den är vattenfast och jag orkar inte gnugga bort och bla bla bla, så jag tänker köpa nån som inte är vatten fast. Men frågan är vilken? Jag vill ha en med volym inte klumpig men asså typ mellanrum, jag menar så att man ser varje ögonfrans! Volym! Men billig, tänkte på att köpa Define-a-Lash mascaran visar bildern, men i alla fall vilken mascara tycker ni att jag ska köpa?

Den här har jag redan:

Den här vill jag kanske ha, om ni har den vad tycker ni om den:

eller fast det är typ samma:







Nå vad tycks? Är dom där bra? Eller ska jag tänka mig någon annan mascara? Define-a-lash kostar 125 kr på Kicks! Bra pris jue! Så vilken mascara?

Stella

Kommentarer
Postat av: cecci

den gröna och den rosa suger . har dem :) ett råd bara ;D

2010-01-08 @ 21:15:13
Postat av: Stella

Haha okej då vet jag ! Tackis :)<33

2010-01-09 @ 13:23:08
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0