Live!

Hej och hopp! Såg världens sjukaste hemskaste fyfaan prrogram, ärligt kan faktiskt inte säga med ord om hur hemskt det var.  Programmet visas typ en gång om året och heter LIVE! Ska hitta ett klipp på youtube, det kanske är väldigt långt klipp men kolla om ni orkar. Det handlar om typ 6 personer från amerika och 5 av dom får 5 miljoner och den andra dör! Eller något sånt, dom får en pistol och sätter det mot huvudet och det är bara en kula i pistoolen. När dom trycker avtryckaren mot huvudet och dom får ingen kula i huvudet får dom pengarna! Men ni får se!

Här är klippet, och ärligt om ni är känsliga tittare så kolla inte, fst man ser nte blod och sånt men ändå!




Han på slutet fick kulan! Han dog, och jag grät, han dog på direktsändning och han flickvän såg på!
Det här är trailern men om ni vill se mer gå in på youtube.com och sök på : Live! Eva Mendes

Aja, jag är typ sjuk-.- jag hatar det! Men jag träffade Romina igår ändå, och idag ska jag träffa Emma, My, Sofia,Julia,Emy och Nadija! Kommer vara jätte trött men jaja<3

Stella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faan vad heeemskt!

2010-01-09 @ 20:24:15
Postat av: Stella

Usch ! verkligen!

2010-01-10 @ 00:14:50
URL: http://exotic.blogg.se/
Postat av: Lidia

Såg den nyss, sjuk film! Hon började bry sig om han som dog när han redan hade dött??, programmet fortsatte året efter?? Sjukt overklig film :S

Menmen, var iaf skit nervöst att se när dom skulle sjuta sig själva fastän du hade berättat vem som skulle dö :P...

2010-01-10 @ 00:58:43
Postat av: stella

Jag vet! Bry sig när han redan hade dött?:S why why why?! Aa men de försåtr ja nog, även om jag hade sagt det :)

2010-01-10 @ 17:04:29
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0