Helgen

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Igår: Jag vakna och duschade och mötte Molly, Petra och Yassin vid Södra Station, sen åkte vi till stan och mötte upp Elin och vi gick runt i stan, jag köpte en mascara, en bh och en trosa :) På gina så fanns de string för 20 spänn så varför inte! Det var tänkt att sova över hos Petra men det blev lite problem för allihop. Seen bestämde vi för att sova över hos mig! Så vi stack hem till mig :) Vi hade det jätte mysigt och bra, tack för en wonderful kväll/dag.

Idag: Vi vakna åt frukost och såg på scream 3! Hahha vi skratta lite då och då för det såg så töntigt ut. Sen gick allihop hem, sen duscha jag kroppen, testade den nya mascaran som är GREAT precis vad jag ville ha, en mascara som ger förlängda och separerade ögonfransar! Sen gick jag och min syster och daddy och bowla med våra vänner, pappas kompis och pappas kompis dotter som är våran vän ( om ni hängde med nu.) Det var veery fun, sen gick vi och åt på Abyssina omg så gott! Och snacka om livet hehe. Vad vi ville bli och alltihop! 

Stella! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv:Haha japp:)<33

2010-01-18 @ 17:21:57
URL: http://itsaacloset.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv:Haha japp:)<33

2010-01-18 @ 17:22:25
URL: http://itsaacloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0