aodfghia

Heeej hopp :) Det är så tråkigt vi har blivit lite dåliga med uppdateringen. jag kan ge er en outfit bild om ni vill?! Kanske inte så bow wow wow jippie yo jippie yey men den funkar för en dag haha så här kommer den!




Förlåt inte så bra bild men det får duga, ni ser ju i alla fall!


Idag var dagen bra tycker jag tralala, det har hänt några roliga saker. Men skoldagen var faktiskt helt okej börjar trivas mer och mer, har gått i en termin i min "nya" skola. Men jaja, efter skolan stack jag hem och hämta mina noter och drog iväg till pianot. Var inte sugen men kände mig hängig och allt men sen! När jag hade tagit den sista stämpeln på remsan och sen stog untanför porten stog det... Ingen piano! -.- Så det betyder att jag hade åkt dit i onödan! Baajs, men sen tidigare messa jag me Yassin och dom var i stan och då fråga jag om man fick hänga med eftersom jag redan var på farten. Sen satt jag Yassin och Petra på ett mysigt cafe och snacka och allt :) Bra slut på dagen tycker jag!
Ahh, jag skulle ha fått mitt sl-kort för längesen, men det är inte här -.- Det verkar som massor har fått vänta på stt sl-kort, eller vad jag vet är det Romina och jag. Men jaja har ni försenade sl-kort, om ni nu har beställt något. Puss och heeej Leverpastej!


The homeless- Oh girl
Vet ni hur glad jag blir av den här, jag vet inte vad, den är härlig för mig iaf:)



Stella!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0