-.-

todaaaajj var det meningen att Petra och jag skulle åka skidor , men nepp det blev det inte :( Så förlåt för att ni inte kunde sova över , för de var ju för att jag skulle åka skidor! Men jaja, det är jätte härligt, vi har fått en ny tv och vi har fått tre månaders gratis alla kanaler :P Så jag har haft en liten filmmaraton själv, vilken nörd jag e! Men det var skönt också på nått vis, att ha all godis för mig själv och skratta överdrivet, haha men hoppas ni har haft det bäst, tror vi hade besöksrekord men ändå inte så bra än tycker jag... Ha det bäst Puss och hej! Stella. Och Maja, ring mig! I need to talk to you! och du vet att jag har de där cp felet på mobilen såå call me<3 Okej weeird att skriva ett meddelande via bloggen då alla ser men skit it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design

2010-01-04 @ 18:14:13
Postat av: Stella- till anonym

Tack så mkt :) <3

2010-01-04 @ 18:54:51
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0