YEAH

Sådäär, ett nytt inlägg.. Idaag dirket efter skolan gick jag och Fanny till coffe house by george, vi satt där och hon ska byta skola :( Jag är fett ledsen, men vi har bestämt att vi forfarande ska ses. JIPPIE.
Sen såg vi Mathilda och Katta plus Mathildas pappa, så jag sprang ut och hälsade dom skulle gå och skaffa leg ! Jag har inte hämtat mitt än det har legat där borta i flera månader:S Men jaja, sen så forstade minuterna och sen sååg vi Mollie och Emma dom kom in och vi satt där en liten stund och knarka in peppar haha! Söta lilla Mollie nös minst 100 gånger! Sen stack vi till Afrodites Apotek seen till en cykel affär och låtsades behöva en cykel, vi fick till och med testa! Hahaha, sen behövde jag gå till sången.

Orkar ni läsa, kom igen ni klara det, kämpa! Ni ska sen få se på lite bilder om dagen om mina kompisar har lagt upp det.

Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0