Yeaaaaah



Sean Paul- Like Glue

Älskar den här låten, vet ni hur glad jag blir av den här låten!?

Nyduschat och full mage, haha jag är så mätt :) Idag sjöng jag solo, take a bow av rihanna. Jag ville bara få det överstökat så ja bara sjöng igenom den snabbt som möjligt haha, min röst var  inte för att sjungas idag! Jag går på kulturama, en musik, sång,  dans och teater skola! Och dansen är så rolig, vi får göra en egen koreografi, det ska bara vara streetdance. Sen innan jullovet hade vi julshow! Det var så roligt! Så här kmr bilder lite sent men här kmr dom ändå :











Okej nu kan jag inte lägga ut mer, blev nåt fel med datan , have a nice evening! :)

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0